Bengt Dahlgren Nytt skriver om optimal drift av smarta byggnader

Projektgruppen i "Samverkan för optimal drift i smarta byggnader"
Projektgruppen består av Jonas Anund Vogel, Maria Grunditz, Shima Dehvari, Tina Karrbom och Cyril Holm. Foto: Bengt Dahlgren.
Publicerad 2022-01-18

Det senaste numret av Bengt Dahlgren Nytt innehåller en artikel om KTH Live-In Lab projektet "samverkan för optimal drift av smarta byggnader". I artikeln berättar Shima Dehvari från Bengt Dahlgren AB om projektet. Medverkar gör även Jonas Anund Vogel, föreståndare, KTH Live-In Lab, samt andra personer och aktörer som är involverade i projektet.

Läs artikeln här: bengtdahlgren.se/bengt-dahlgren-nytt/

"Samverkan för optimal drift av smarta byggnader" är ett samarbetsprojekt mellan KTH, Karlstads Universitet och Stockholms universitet. Bengt Dahlgren AB är en av projektets samarbetspartners. Målsättningen med projektet är att ta fram juridiska, ekonomiska och organisatoriska verktyg som skapar förutsättningar för optimal drift av smarta byggnader.

Läs mer om projektet: KTH Live-In Lab: Samverkan för optimal drift av smarta byggnader: juridiska, ekonomiska och organisatoriska verktyg

Tillhör: KTH Live-In Lab
Senast ändrad: 2022-01-18